Ekonomi

bp Türkiye’nin filo müşterilerine sunduğu deneyime ödül

Enerji sektörünün lider şirketlerinden bp Türkiye’nin filo telesatışı/müşteri hizmetleri/satış destek hizmeti sağlayıcısı Tempo BPO ile akaryakıt filosu satışına yönelik geliştirilen proje, 5. CX Awards Turkey’de B2B Müşteri Deneyimi Kategorisinde Üretken Proje ödülünün sahibi oldu. .

Müşteri odaklı yaklaşımları ile sektörünün öncülerinden bp Turkey ile filo telesatış/müşteri hizmetleri/satış destek hizmeti sağlayıcısı Tempo BPO’nun ortaklaşa geliştirdiği proje, 5. CX Awards Türkiye’de birinci müşteri oldu. Nice Medya tarafından düzenlenen Türkiye’nin deneyim ödülleri. Müşteri Deneyimi Kategorisinde Üretken Proje ödülünü aldı. Bu kategorideki projelerin oluşturduğu B2B iş modelleri, müşteri seyahat haritaları, rakamlarla kanıtlanabilen başarı ve ölçülebilirlik sonuçları, müşteriyi elde tutma politikaları ve segment bazlı temasların başarısı açısından değerlendirildi.

Tempo BPO’nun şirket için geliştirdiği müşteri deneyimi yolculuğunun hayata geçtiğini, elde ettiği başarılı sonuçlarla her zaman büyüdüğünü belirten bp Türkiye Filo Satış Müdürü Mehmet Aydın Özdemir, “Attığımız adımlarla 2021 Aralık ayı itibari ile Akaryakıt filosu satış ve operasyon süreçlerimizde Tempo BPO ile alınan filo müşterilerimizin müşterilerine seyahat etmelerini sağlayacağız.Baştan tasarladık.Müşterilerimizin ilk uygulamadan son ana kadar tüm iş akışlarının sorunsuz çalışmasını sağladık. Satış sonrası süreçler tamamen dijital sistemlerle entegre bir şekilde yönetilmektedir.Tempo BPO ekipleri ile birlikte attığımız bu adımlar, KOBİ segmentindeki müşteri memnuniyeti artışımıza ve bu segmentteki büyüme oranlarımıza çok olumlu yansıdı. Kısa sürede somut ve olumlu sonuçları olan ve iş yapış biçimimizi doğrudan etkileyen projemizin ‘Fuel B2B Customer Ex’ ile taçlandırılması bizleri çok mutlu etti. 5. CX Awards Türkiye’de Perience Productive Project’ ödülü. Büyümemizin devam etmesini temenni ediyoruz” dedi.

Açıklamaya göre, bankacılıktan sigortacılığa, finanstan sağlığa, perakendeden e-ticarete, güçten turizme Türkiye’nin önde gelen birçok markasının katılımıyla bu yıl 5’incisi düzenlenen CX Awards Türkiye’de çok sayıda ulusal ve uluslararası markalar akademik açıdan titizlikle incelenmektedir. – İSTANBUL

haber-demre.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu